Selektor 53. Tedna slovenske drame
Rok Bozovičar je na ljubljanski Filozofski fakulteti diplomiral iz filozofije in primerjalne književnosti, doktorski študij književnosti pa je nadaljeval na Filološki fakulteti v Beogradu. Od leta 2012 je dejaven kot gledališki kritik, sprva na Radiu Študent, nato kot novinar in kritik sodeluje z Radiem Slovenija in časopisom Dnevnik ter portalom Kritika. Deluje tudi kot urednik, pisec, moderator in dramaturg. Bil je selektor 55. Festivala Borštnikovo srečanje (2020), v letu 2021 je sklenil selektorstvo 11. Bienala lutkovnih ustvarjalcev Slovenije. Sodeluje tudi v strokovnih žirijah in komisijah (Prešernove nagrade, Ministrstvo za kulturo RS, Teden slovenske drame, Mestna občina Maribor). Leta 2021 se je pridružil Pii Brezavšček pri urejanju revije Maska in spletnega portala Neodvisni. Je član Društva gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije in Društva za sodobni ples Slovenije.
Strokovni žiriji 53. Tedna slovenske drame
Žirija za nagrado Slavka Gruma in nagrado za mladega dramatika:
Tomaž Toporišič je dramaturg in gledališki teoretik, redni profesor za področje dramaturgije in scenskih umetnosti ter prodekan AGRFT, kot gostujoči predavatelj pa izvaja tudi predmet Sociologija gledališča na FF Univerze v Ljubljani. Je avtor številnih razprav in znanstvenih monografij. Njegova primarna področja raziskovanja so teorija in zgodovina uprizoritvenih praks in literature, predvsem interakcije med obema področjema, ter semiotika kulture in kulturne študije.
Vesna Jevnikar se je že kot otrok srečala z gledališčem in filmom ter nastopila v takrat še amaterskem Prešernovem gledališču. Prvi profesionalni nastop je imela že med študijem v Mestnem gledališču ljubljanskem. V času študija je še večkrat sodelovala s tem gledališčem ter posnela kar nekaj filmskih in televizijskih vlog. Po študiju je nekaj let ustvarjala na svobodi in se kmalu pridružila ansamblu SLG Celje, v letu 1998 pa je postala članica ansambla PG Kranj. Za delo v gledališču, na filmu in radiu je prejela že več kot deset nagrad.
Jakob Ribič je kot mladi raziskovalec zaposlen na AGRFT. Med letoma 2015 in 2019 je bil član uredniškega odbora akademijske revije Adept, med letoma 2018 in 2022 pa je z Varjo Hrvatin in Mašo Radi Buh ustvarjal tudi radijsko oddajo Teritorij teatra (Radio Študent). Od leta 2022 je sourednik portala Neodvisni. Članke objavlja v strokovnih in znanstvenih revijah (Problemi, The Brecht Yearbook, Amfiteater, Maska …), gledaliških listih in zbornikih (Drama, tekst, pisava 2, Govor in prostor). Deluje kot član žirij in selektor na različnih festivalih in natečajih (Odprto polje kulture, Transgeneracije, Rdeča nit, International One-Minute Play Contest). Tako za diplomsko kot tudi za magistrsko delo je prejel akademijsko Prešernovo nagrado.
Žirija za Šeligovo nagrado, nagrado Tedna slovenske drame za najboljšo igralko, nagrado Tedna slovenske drame za najboljšega igralca ter posebno nagrado Tedna slovenske drame po izboru žirije:
Diana Koloini je dramaturginja, publicistka, avtorica strokovnih razprav in prevajalka. Kot dramaturginja je bila zaposlena v PDG (zdaj SNG) Nova Gorica in v SNG Drama Ljubljana, kot gostja pa je delala v skoraj vseh slovenskih gledališčih. Bila je vodja gledališkega in sodobnoplesnega programa v Cankarjevem domu ter umetniška vodja v SSG Trst in Drami SNG Maribor. Zdaj dela v svobodnem poklicu. Leta 2000 je objavila knjigo Zapeljevanje, iluzija, ljubezen: eseji o dramah in gledališču, leta 2021 pa monografijo Slabo poznate naših src tančine: ženske v Molièrovih komedijah (obe pri založbi Literatura).
Anđelka Nikolić je diplomirala na Filološki fakulteti in na Fakulteti dramskih umetnosti v Beogradu. Za režije je prejela številne nagrade, med njimi nagrado za najboljšo režijo na Festivalu profesionalnih gledališč Srbije in Sterijevo nagrado, najvišje nacionalno priznanje na področju gledališke umetnosti v Srbiji. V Sloveniji je režirala več uprizoritev: Nekaj v zraku (V. Bartol, SSG Trst), Da me je strah (M. Krese, PG Kranj), Antigona (Sofokles, SLG Celje), Pika Nogavička (A. Lindgren, SLG Celje), Guliver (po motivih J. Swifta, Gledališče Koper in HNK Rijeka), Nisi pozabila, samo ne spomniš se več (S. Semenič, EG Glej in KD Integrali). Je soavtorica dramskih besedil Naj živi, živi delo (z Milanom Markovićem) in Razsvetljevanje … (z Dimitrijem Kokanovom). Prevaja iz francoščine in angleščine.
Tery Žeželj je diplomirala na programu Dramaturgija in scenske umetnosti na AGRFT, magistrirala pa na programu Contemporary Theatre, Dance and Dramaturgy na Univerzi v Utrechtu. V času študija je kot dramaturginja sodelovala pri gledaliških uprizoritvah, v sklopu študijske prakse pa je delala v arhivu Framer Framed v Amsterdamu in bila kuratorka predloga programa uprizoritvenih umetnosti. Po zaključku študija je z Madison Jolliffe začela daljšo umetniško prakso the day after yesterday. Januarja 2022 je v zavodu Bunker začela dveletno raziskavo Mnogovrstne pokrajine. Trenutno prevzema različne vloge: kot dramaturginja/umetnica, urednica ter dramaturška in produkcijska sopotnica.